It's a beautiful day.

2011-04-15 @ 16:25:58

Hejhej! Min hals svider väldigt mycket. Det kan bero på allt skrik och skratt som förekommit de senaste
dagarna. Det har varit ännu en fin dag med sol, skolbrand och lite annat. Eller, kanske inte skolbrand, men det
var iallafall inte brandövning. Det ringde mitt i maten, så vi fick gå ut och ställa upp oss, en aning kaosartat.
Imorgon är det ju fest, och på kvällen är det filmkväll hos Martin, treevligt! Snart ska jag på street, men jag
ska gå lite tidigare så jag kan njuta av vädret. Alltså, jag kan sitta på en bänk och filosofera väldigt länge.
Såna dagar får man ta vara på, för vintern kommer igen fortare innan du anar det. Tjingeling falukorvsring!


Kommentarer
Postat av: Isak

Ahaha minerna på sista bilden

2011-04-15 @ 17:03:25
Postat av: Julia

Schniggt! Du får mig att framstå som en idiot ser det ut som :o

2011-04-15 @ 22:59:55     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0