Jo men absolut!

2011-04-19 @ 16:14:33
Tjobre. Händer inte så mycket, men imorgon är det utvecklingssamtal. Av någon anledning brukar jag bli lite
nervös när det närmar sig, även fast jag är det duktig skolflicka. Efter det så ska jag och Amanda jobba lite
för farfar, alltså gå bakom hans bil och dra upp vägpinnar. Sen så har vi börjat planera påsklovet som
jag ska tillbringa med Martin och Daniel. Det är bara vi som är hemma då såaatteeehhh :D Vi tänkte sova
på min studsmatta, men det blir lite för kallt kanske. Men vi ska ha det kul iallafall. För att byta samtalsämne
så är våra musicalfilmer klara! Alltså en DVD på hela musicalen "No day but today!" Vi ska få den nu på
torsdag då vi träffas igen, ska bli såå kul att träffa de nya i familjen! PS! Träslöjd in my heart...

Yepp, idag såg jag ut som ett stort happyface!

Kommentarer
Postat av: Martin

TRÄSLÖJD <3

2011-04-19 @ 18:23:50     URL: http://martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0