Lim-Julia!

2011-04-07 @ 15:42:25
Mitt halva ansikte är fullt av lim efter dagens lim-krig på svenskan. Tack Erika, gullunge! Poss poss <3
Jag och resten av gamla musicalgänget ska till lindberghallen 18:00. Stina-Kari har viktig information, och
alla är typ nervösa inför det. Undrar vad det är som har hänt? Imorgon är det nationella prov i engelska
typ hela förmiddagen, kul! Nu ska jag fixa nåt att äta innan jag åker till djurås...igen. Just det, förresten,
det blåser som bara den ute! Påväg till ica var det medvind, och jag behövde inte trampa en enda gång,
för man bara flög med vinden på cykeln! Påväg hem var det motvind, och det tog cirka tjugo minuter
att cykla hem. Vanligtvis tar det fyra minuter. Men det är fint väder iallafall. LÖV JO! Eheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0