Mina ekonomiska problem.

2011-04-12 @ 18:00:00
Imorgon ska jag hem till Martin efter skolan. Jag ska hjälpa honom att plugga till elektrokemi-provet, och
så ska vi nog kolla på skräckfilm. Mitt på dagen, haha. Men det blir trevligt! Julle och Marre you know!
Nu har vi även kollat priser på fallskärmshoppning i borlänge. Det kostar 2200 per person! Själv tycker jag
inte att det är så dyrt för att hoppa fallskärm liksom, men det tycker i stort sett alla andra. Men jag, Linda,
Daniel och Martin ska hoppa! Alltså åh, jag kan tänka mig Linda sitta på planet och skrika och gråta som
en liten bebis. Möt dina rädslor Linda! Fast jag vet inte om jag är säker riktigt. Jag vill verkligen gå på
peace&love i sommar! 30 seconds to mars ska spela! AND I WAS LIKE OH MY GOD! Det kommer
jättemånga bra band och artister. Och så är det kul att bara vara där liksom, chilla. Jag måste söka jobb!
Snackade lite med Stina, och hon skulle kolla om det går att jag kan jobba på radio så att jag får biljett :)
I hope so. Så liksom, jag väljer hellre peace&love framför fallskärmen, tyvärr. Sen så är jag i ganska stort
behov av en ny mobil också. Jag har en gammal sony ericsson k770i, en väldigt gammal alltså. Jag "ärvde"
den av pappa när han köpte en ny sony ericsson xperia till sig själv. Telefonen har funkar ganska bra hittils,
jag är inte så krävande när det gäller tekniska prylar. Jag nöjer mig med en fungerande kamera, musikspelare
och sms-funktion. Alla sitter och nördar spel på sina iphone's. Själv har jag ett mobilspel. Ett tråkigt, då man
ska ta kort på nå himla fiskar som simmar, yey! Jag är inte en sån person som ska ha det allra senaste,
nyaste, snyggaste och fränaste. Nej, jag nöjer mig med det lilla. Men nu har jag ekonomiska problem.
Jag vill ha ganska mycket på en gång. Vill ha och vill ha, jag är i behov. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Isak

Åh! ta kort på fiskar spelet.. jag saknar det haha

OCH JA KÖP BILJETT TILL P&L INTE HOPPA FALLSKÄRM DET ÄR LÄSKIGT

2011-04-12 @ 21:23:31
Postat av: Julia

Nej Isak, du behöver inte sakna det. Hatar det fattiga spelet, finns ingen mening med det :(

JAG VILL GÅ PÅ P&L, OCH JAG SKA INTE HOPPA FALLSKÄRM ÄVEN FAST JAG VILL :(

2011-04-13 @ 21:31:08     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0