My god!

2011-04-12 @ 16:54:31
Hjäälp, jag drunknar i min skoltröja! Dom är marinblåa, med Pia på framsidan som säger "my god vad ni pratar!"
Det är hennes kända citat från våra lektioner i sjuan, hehe. Det är bildläraren som har ritat Pia. Jag tycker
tröjan är ganska fin faktiskt, men väldigt stor. Jag tog XL och jag drunknar nästan. Skulle tagit M istället...
Men det spelar inte så stor roll :) Såg precis på "raise your voice". Den är bra, dock lite sorglig. Föredrar
komedier och skräck (iallafall när man tittar med kompisar). Fast drama gillar jag också, det är skönt att
gråta till filmer ibland tycker jag. Ibland kan jag till och med gråta till "extreme home makeover" haha x)

Typ alla har sina mopeder att åka på nu och i sommar. Jag är den enda som inte har det. Ångrar nog lite
att jag inte skaffade moped och körkort. Fast nu är det väl lite försent. har varken pengar till körkort eller
moppe. Sen så orkar jag väl inte heller ta körkort heller. Så lat är jag. Dagens ungdom, suck...

Kommentarer
Postat av: Isak

Cykel förusan!

2011-04-12 @ 17:20:40
Postat av: Julia

Tyvärr, det får bli så ja...

2011-04-12 @ 18:01:08     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0