Olycksfågel eller turduva?

2011-04-21 @ 18:15:00
Okej, vet inte riktigt vart den där påhittade "turduvan" kom ifrån, men eftersom det heter olycksfågel så lät
det bra med turduva. Alltså, båda har ju med fåglar att göra. Hehe, fattar ni? Nja, ska nog slippa snacket.
Turduva lät inte så bra. Eller jag vet inte, saker låter alltid så bra i mitt huvud, men sen när jag skriver eller
säger det så låter det bara konstigt. Men iallafall, jag vann på tobaksutlottningen idag, för första gången.
Okej, jag vann en biobiljett, inte så stor grej, men jag brukar aldrig vinna. Det är min syster som är turduvan,
hon har alltid vunnit saker. Så nu är jag stolt! Sen i slutet av terminen blir det en stor tobaksutlottning då
man brukar kunna vinna peace&love-biljett, mobiler, ipod´s med mera. Jag ska iallfall se en bra film på bio.
Jag har inte lyckats sett "hur många lingon finns det i världen", så jag tror att det får bli den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0