Sallads-mästaren!

2011-04-12 @ 18:35:07

Ahmenjustee! Vi har ju nationell uppsats i engelska imorgon! Micket treflig den! Jag har en stor potential att
skriva ner mina känslor på ett papyrus. Eh nä, jag vet inte ens vad "potential" betyder. Jag tyckte bara att
ordet passade bra in i meningen. Det brukar vara så när jag vill låta smart. Då gör jag en inbakad mening
med ett svårt ord som ingen fattar vad betyder. Respeeekt! Har precis gjort en sallad till dagens middag.
När jag gör en sallad brukar det alltid bli "en tomatbit i skåken, tre tomatbitar i Julias mun. En gurkbit i
skålen, fyra gurkbitar i Julias mun..." Och så vidare! Vadå, vem sa att jag var fetto!? Det är ju gött...


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha som när vi va små och skulle baka muffins ;P

2011-04-14 @ 08:01:58
Postat av: Julia

Haha mm, tacokrydda ;)

2011-04-15 @ 16:29:31     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0