Sångkarriärer för Nilssons?

2011-04-09 @ 17:00:00
Asså åh, Kissies bror Peter08 påstås har kommit med en ny "sommaplåga" vid namn "Sture-P", alltså 
stureplan. Låten har typ tre meningar, och ibland mumlar han bara. Vem vet, det kanske blir en sommarplåga
trots allt, men det blir iallafall ingen bra sommarplåga. Kissie får det att låta som att båda syskonen kommer
att slå igenom som artister. Njaa, vet inte riktigt om jag håller med där? Kissie släppte sin första singel förra 
året som heter "Success", och den låter som en ringsignal för Sony Ericsson. Nej tyvärr, syskonen Nilsson,
jag tror inte att det blir någon sångkarriär för någon av er! Iallafall inte om du frågar mig...

Kommentarer
Postat av: Isak

undra vad han brukar ha för kläder på sig på stureplan?

2011-04-09 @ 19:33:44
Postat av: Julia

Skjorta, kavaj och röda byxor kanske? Vad vet jag...

2011-04-10 @ 09:22:55     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0