Spännande eller läskigt?

2011-04-21 @ 18:51:06
YEEEEEES! WOHOOOO! ÄNTLIGEEEEN! JAAAAA! JIPPIIIIIIII! Nej jag skoja, haha vad töntig jag är, så barnslig.
Undrar när det är tid för mig att växa upp? Aldrig tycker jag. Jag vill behålla barnet inom mig. Nej, jag är inte
gravid, jag menar, alla har ett barn inom sig. Den delen som älskar att fjanta sig, leka och bara vara barnslig
helt enkelt. Men man visar det mer eller mindre. Jag är barnslig och omogen. Men det gillar vi! Nu till saken.
På första musicalövningen så presenterade vi oss för varandra (nya och gamla) och lekte lite lekar! Sedan
hade vi brainstorm, alltså att vi delade in oss i grupper och spånade på om vad årets musical skulle handla
om. Sen fick vi musicalfilmen från "no day but today"! Jag ska se den ikväll. Det ska bli jättekul, men samtidigt
lite läskigt. Eller alltså, inte läskigt. Men de flesta gillar nog inte att se eller höra sig själv. Jag är hemma själv
till 23:00 då mamma kommer hem. Amanda och Albin sover hos farmor och farfar, så jag har både FF och BF!
Föräldrafritt och barnfritt. Helt lungt och skönt, med andra ord. Nu får ni njuta av första kvällen på påsklovet!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag vill se den filmen imon ;)

2011-04-21 @ 19:35:56     URL: http://martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0