Fullt ös hos Marre.

2011-04-13 @ 21:27:42
HÄÄÄJ! Idag gick jag hem till farmor Martin efter skolan. Jag hjälpte honom med elektrokemin, duktig som jag
är! Sen kom Daniel, då gjorde vi (farmor Martin) pannkakor. NOMNOM! Sen kom Jessica, då kollade vi på en
film som heter "the prom night", en skräck som var ruskigt bra! Alltså, jag älskar att se på skräckfilm med Linda
och Daniel, för de är som fulla hundar som skakar och skriker. Dom tror liksom att dom kan påverka folket som
är med i filmen. Typ "NEEEEJ GÅ INTE DIIIIIT! SPRING, SPRING, SPRIIIIIING!" Så kryper dom in i varsitt hörn
och nästan svimmar.  Alltså dom är helt vilda, jag överdriver inte :s Och vet ni? Daniel skriker som en tjej ;)
Sen skjutsade Daniel hem mig på moppen, snäll som han är :) Jag älskar att åka moppe, man får såna
adrenalinkickar! Vi hade iallafall superkul, jag har så galna vänner. Men jag är så glad att jag har er allihopa!

Imorgon åker internationella linjen till slovakien och massa andra länder. De ska vara borta i nästan två
veckor :( Men jag, Martin, Daniel och Jessica ska åka och vinka av dom i borlänge, och ha kramkalas! Jag slår
vad om att alla, speciellt Linda, kommer vara helt galna imorgon i skolan. De har haft nedräkning flera månader
innan typ. Stackars Linda drabbas nog av resefeber eller höjdskräck. Jag kommer sakna er :(

Pappa fyller 40 år imorgon, och vi firade honom ikväll eftersom att mamma jobbar imorgon. Fast på lördag
blir det riktig feest (Nej Martin, du får inte vara med) i bystugan för hela släkten, wiie! Det blir alltid vilt när
hela släkten träffas. Då ska jag få träffa Oskar Linnros för tredje gången, det är ju min tremänning :)
Eller, nä. Men vi kanske är släkt på ganska långt håll, vem vet? "Vem är du, vem är jag, levande charader..."

ASSÅ VA!? Kolla på 1:34. RÖR SIG GLASET AV SIG SJÄLV ELLER!? Scary movie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0