Gör skolan till något kul!

2011-04-17 @ 21:09:11
Ännu en toppendag avklarad! Supersol heela dagen lång! Och som ärtan på moset så slapp vi sista lektionen i
spanska, bara för att det var så fint väder ute. Jag och Martin tog tillfället i akt, så vi sprang ut i skogen
och lekte :D Sen slutade Jessica, så då gick vi till bussen som vi missade. Men det gjorde inget, för vi köpte ett
litet paket glass och satte oss i solen och glassade, tihi. Pappa har äntligen satt upp studsmattan nu, så jag,
Olivia och Albin hoppade lite innan dansen. Visste du att 10 minuters aktivitet på studsmattan motsvarar
ungefär 1 timmes springtur? Otroligt, jag ska hoppa mycket! Jag älskar studsmattan då man kan ligga och
sola på sommaren. Och förresten, visste du att 10-15 minuters skratt om dagen motsvarar en viktminskning
på 1,5-2 kg per år!? Skratt fick jag då gott om idag kan jag säga. Jag har ett långt och härligt liv framför mig!

Nu väntar duschen, och sedan ska jag sova. Imorgon ska jag och Martin dansa fuego i borlänge :D
Nu kommer det dagens bilder. Man inbillar sig att skolan är så jobbigt, bara för att det "ska" vara jobbigt.
Men skolan blir vad du gör det till. Jag tycker inte alls att det är jobbigt. Jag klarar mig med vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0