Tack för dagarna.

2011-04-27 @ 20:54:01
Hoj! Igår hade vi jättekul, och Martin sov över. Vi hoppade studsmatta, kollade lite på en film, doppade
förska jordgubbar i choklad, och hade lite deep conversation. Kul att vi har lärt känna varandra så pass bra!
Och så fick Martin den stora äggfrukosten som jag lovat honom ;) Inte som Daniel, vatten och bröd liksom.
Idag har det varit finfint väder, så jag och Martin har varit ute med Albin hela förmiddagen. Sedan åkte vi
till kupolen, för vi skulle kolla på konfirmationskläder åt mig. Dock hittade jag inget som passade, så jag ska
åka in själv imorgon, och hoppas på att jag hittar något. Amanda har tagit bilder med sin kamera!
(Det tog 5 minuter att ladda upp en bild, och när jag skulle publicera så stängdes datorn av.)

Snygga bilder, tack för dagarna grabbar!

Kommentarer
Postat av: Martin

HAHAH, Tack^^ själv, enormt roligt, måste göras om :)

Hahahaahah, på sista bilden ser du ut som en kapten, :P

2011-04-27 @ 22:11:35     URL: http://Martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0