Trolltider.

2011-04-30 @ 14:08:27
Hej på er! Just nu håller jag på med middagen med vännerna ikväll. Alla får ta med sin egen mat, och jag
gör hasselbackspotatis till ikväll, och så ska jag grilla kassler. Sedan åker vi nog till gagnefs flottbro, där
brasan är. Det ska bli så himla kul att vi alla är tillsammans igen! Eller, nästan alla, Jessica är i turkiet och
kommer hem på söndag. Vi ska fira att våren är kommen. Eller, våren är ju nästan förbi, det är ju typ
redan sommar? Jag har även hunnit med att rengöra plattången och volymtången från gammalt
torkat hårspray. De var fulla av torkat hårspray, från min trolltid för ett tag sedan. Now it's all gone!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0