Breaking dawn.

2011-08-07 @ 15:28:35

Hej gullungar! Vi hade jättemysigt igårkväll, det var första gången jag träffade mina vänner på två veckor! Men jag lämnar dom lika hastigt som jag kom. Imorgon, ska jag på Bounce! WAAAH! Jag vaknade med panikångest idag. Drömde som vanligt om min bounce-vecka som gick helt fel. Is it a sign? Men ikväll ska vi kolla på den sista Twilight-filmen, eftersom vi inte hann se den igår. Vi kollade på trailern till den fjärde Twilight-filmen "breaking dawn" som verkar asbra! Den kommer dock i två delar, vilket suger. Whatever, Harry Potter did it first. Men den första delen har premiär den 18e november, du möter oss i biosalongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0