Here comes the future.

2011-08-23 @ 17:26:45
Hoj! Har haft en riktig trevlig dag med alla estetare, även de större och de största estetarna! Vi har varit i grupper med blandade årskurser. Våran grupp tog en promenad till tibble bystuga medan vi svarade på frågor om musik. Sedan fick vi små ettor svara på deras frågor, som de skulle presentera för de andra. Imorgon kväll har tvåorna och treorna ordnat en liten komma-ihop-kväll för allihopa, och det ska bli supermysigt, man vet ju inte vad som väntar! Dock har det kört ihop sig med tiderna. Jag har en viktig dansaudition till Offroad 18:00, då komma-ihop-kvällen börjar, så jag och Olivia får åka blixtsnabbt till leksand direkt efter audition. Jag har inget att klaga på, det här kommer bli en fin tid. Alla är så himla mysiga och söta, och maten är fin. Dock har jag underskåp, och schemat är inte det bästa, men that's okay! Man ska se helheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0