Nära skjuter ingen hare!

2011-08-25 @ 19:12:44
Pffftugghghhh! Seriöst, älskar mitt liv så sjukt hårt! Gymnasiet är så bra, jag älskar estet och alla människor! Gymnasievalet är det bästa valet jag har gjort, ever! Åh, igår hade jag dansaudition, vilket gick väldigt bra. Men svettet bara droppade! Iallafall, sedan stack jag och Olivia direkt till leksand, där alla esteter befann sig. Till våran förvåning, står våra kära klasskompisar i endast sopsäck och tejp, och sjunger "oh my god". "NEEJ, DET BLIR INGEN NOLLNING!" Jomenvisst, jomenvisst! Oss lurar ni inte! Dock hade ettorna nollats klart när vi kom, skönt! Sedan blev det bad i siljan, och ja, vem vet vad som hände där i gammelgårdarna den kvällen...

Kan tillägga att jag nyss var på musicalskolan, då vi fick våra roller och manuset. Vi kommer att jobba hårdare än någonsin, och det kommer bli så bra! Imorgon kväll ska jag hem till en estetare, och sen ska Olivia ha sleepover hos mig. Vi kom in i dansgruppen offroad, så vi ska på dansläger i dansstudion från lördag till söndag! AWESOME! Jag är så filosofisk och glad, jag älskar allt.

HAHA. Älskar vad som står på en elevs skåp nere i estetkällaren.
"-Nära skjuter ingen hare!"
"-Jo, mä hagelbössa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0