No friends, no air!

2011-08-16 @ 20:04:53
Saknar mina vänner super-mega-bamse-mycket! Vart tog de vägen? Eller nej, vart tog jag vägen? De är seriöst som luft för mig! De ställer alltid upp, no matter what. Systrar, bröder, ni är underbara! Man känner kärleken. Längtar järnet tills på lördag då vi ska köra laserdome! Och på fredag kommer stockholmspojken Carl hit, och stannar på landet över helgen! Om jag inte redan har skrivit det så är jag sjuk. Kan antagligen vara intensiv-sjukan, som jag kallar det. Jag har knappt rört på mig på sommarlovet, och sen stack jag iväg till stockholm och körde gärnet i fem dagar! Känner mig dock bättre idag, bara lite huvudvärk och så. Jag har inte alla hästarna på plats. Så jag har legat i soffan och lyssnat på Håkan Hellström. Förresten, vet ni att det är mindre än en vecka kvar tills skolan börjar? Seriöst, vart tog tiden vägen!? Panikångest! Men jag är nöjd med mitt sommarlov, det är jag. Och vem har sagt att livet är slut efter sommaren? Peace people!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snuttan! Se till att bli frisk tills imorgon kväll till vår lilla överraskning! ;)))) Saknar dig med, Puss syster!

2011-08-17 @ 01:02:30     URL: http://linneaikvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0