Vykort från västkusten.

2011-08-06 @ 15:20:36
Hej igen! Eftersom att det var en vecka och sex dagar sedan ni hörde från mig. Nu har jag äntligen fixat så att jag kan lägga in bilder också! Tro mig, jag har försökt. Fredagen innan vi åkte var det loppis i djurås. Det ösregnade, och åskade. Det var knappt folk. men vi var väl isolerade, och det var trevligt ändå!

Jag har varit på semester i Frillesås vid västkusten, och i Kil vid värmland! Jag tänker inte dokumentera precis allt som vi har gjort, för vi har gjort en hel del! Men jag ska göra mitt bästa för att skriva kort om the semester!

I Frillesås bodde jag och min familj i en jättemysig stuga precis vid havet. Dock var vädret inte det bästa de första dagarna. Vi besökte Kungsbacka, stort shoppingcenter, och Gekås Ullared (favoriten). Har varit i kärnan i självaste Göteborg, där vi besökte Volvo muséet. Ojojoj alltså, det var sjukt kul! (OBS ironi.) Besökte Varbergs fästning, där Bockstensmannen fanns. En död man som hittades på en påle i mossen på medeltiden. Äckligt. De finare dagarna spenderade vi vid havet, på en superfin badstrand! Fick mig även en fin brunbränna :D Det vart Frillesås i en vecka, sedan åkte vi vidare till Kil i värmland, och umgicks med ZEKAHELI!

ZEKAHELI är alltså vårat "campinggäng". (Zetterström, Karlhager, Hellerby och Linnros.) Vi är fyra familjer som varje sommar åker på semester tillsammans, och campar! En dag var vi på Sunnes vattenland, sjukt kul! De andra dagarna badade vi i sjön som låg vid campingen, och hade mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0