Twilight-marathon!

2011-08-06 @ 19:00:00
Jag ska åka hem till Linda och Daniel för att ha Twilight-marathon med mina smultronvänner! Freeeesh! Jag minns när alla var helt inne i Twilight, och jag inte visste vad det var. Trodde att det var nåt astöntigt program, haha. Men jag måste erkänna att jag älskar filmerna. Edward är så snygg i första filmen. Sen är Jacob snygg, för han har klippt av håret. Nejnej, inte alls girls talk! Jag är en maaan! Jag älskar min här-kommer-pippi-långstrump-tröja! Den är så mysig! Fett coolt jag säger till dig jao!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

fett mys ni kommer ha :) visste inte heller va twilight va.. haha ;) måste säga att jag tycker jättemycket om din blogg, en utav favoriterna!! xD

2011-08-06 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0