1, 2, 3, kaffe eller te?

2011-02-16 @ 16:21:42
Tjobre! Idag fick vi veta betygen på läsförståelsen. Jag fick VG-. Okej, jag är väl ganska nöjd med det,
men jag kommer få sämre på uppsatsen isåfall. Iallafall, dagen har rullat på soom vanligt kan man säga :)
På tal om ingenting, jag vill tycka om te, fast jag gör inte det. Tänk vad mysigt att sitta i soffan, titta på
en bra film med sin tekopp. Med te i. Fast jag gillar ju varken te eller kaffe, usch. Haha Linda är så konstig,
vi satt och pratade om deras slovakienresa med internationella linjen. Jag sa; "Fränt att ni ska åka till paris".
Och Linda sa: "Ja fast jag skulle vilja åka till frankrike, tänk vad coolt!" Haha. Jag är verkligen sugen på
typ chokladbollar eller något. Man får alltid värsta sötsuget runt klockan tre när man har kommit hem :(
Då tar man en fet apelsin och så blir allt bra igen! Förresten så har jag namnsdag idag, det är JULIA :D
Grattis på mig och alla andra Julior! Gick till syon och pratade lite idag, jag måste snart börja öva inför
intagningsprovet! Linnea kanske kan spela gitarr så kan jag sjunga en liten truddelutt. Får se vilken,
jag är väldigt öppen för förslag! Haha gud vilket tråkigt inlägg det här blev, som om någon bryr sig -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0