Baka baka liten kaka...

2011-02-21 @ 20:37:02

Tjenis margarenis! Hur är det? Jo men alltså det är bra tack, själv? Bra, tackar som frågar.
Har varit på dans, dansat runaway baby, kung på den! Sen har vi börjat på dancing, den kommer bli jättefin.
Har bakat chokladmuffins, för imorgon ska jag och häxan Tilde stå i kuren :) Kom och köp vettja...
Prov i kemi också. Haha, jag känner att senaste matteprovet gick asbra. 20 av 40 poäng. Mina betyg
har verkligen sunkit. Haha, nerå. Sen ska jag till kupolen med Johännapänna! Det blir bra det ;)

 
Ja, ibland är jag ju bara för snygg...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag fick 17 av 40, precis godkänd xD

2011-02-21 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0