:@

2011-02-15 @ 17:38:49
I fredags efter musicalen så väntade vi på våra föräldrar. Jag och Sophia stod utanför lindberghallen
och snackade, och Linnea, Cornelia och Andrea satt på en bänk inne. Då kom det en gubbe och en tant
i en bil och började köre mot mig och Sophia. Till slut körde han nästan på oss, så vi gick in och satte
oss på bänken mittemot dom andra. Då går han fram till mig och säger; "Hörru flytta på dig!" Och jag
som inte fatta något frågade varför, och då tog han tag i min arm och slet om mig och sa; "Har du inget
vett i skallen eller!? Hon ska sitta här!" Så jag och Sophia gick till de andra tjejerna, så fick tanten sitta
på sin stora bänk själv och skämmas över homom. Sånt där gör mig ganska arg. Noll respekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0