Grattis Olivia!

2011-02-10 @ 20:44:12
Först och främst vill jag säga grattis till min kusin Olivia som fyller år idag! Super sweet 16 ju!
Hoppas du haft en superbra dag :) Vi hade ju uppsats idag. Jag käkade upp en hel honugsmelon :o
Iallafall, man fick välja en av punkterna att skriva om, och jag skrev om "mitt ljus i mörkret". Asså
jag blev väl ganska nöjd, ångrade egentligen att jag skrev om just den punkten, och inte om "brinnande
kärlek som alla andra gjorde" x) Men jag tror det gick ganska bra iallafall! Vi körde igenom några
koreografier på musicalskolan också, och två föreställningar är redan slutsålda :o Känner på mig
att det här kommer bli bra alltså! Imorgon är det FREDAG och det är supernice! Efter skolan ska jag
på streetdance och musicalskola, och sen ska jag vara med mina kompisar, hos Linda och Daniel
tror jag det blir :D Sen har jag musicalhelg resten av helgen! På söndagkväll ska jag ut och äta på
resturang med min familj eftersom det är alla hjärtans dag på måndag, hehe. Det blir nog trevligt!

Jag har ätit tacosoppa och PANNKAKA och ska snart ha en dejt med duschen. Sen ska jag sova,
iallafall försöka, hehe. Nu vill jag påminna er om att ett sprillans nytt avsnitt av The Ana Gina show har publicerats! Så kika gärna in på http://svtplay.se/v/2322102/ana_gina_show/del_16_av_20_lilla_al-fadji
för att få er ett gott skratt, så får ni ha det bra! Här har ni några fett söta bilder!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack Julia va gullig du är!! <3

2011-02-10 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0