Solsidan!

2011-02-15 @ 15:20:14
Hejsan! Ni anar inte hur jag kände mig imorse. Jag hade ont i hela kroppen! Och jag har 17 blåmärken
på benen. Vad har jag gjort!? Tror inte någon kan svara på den frågan. Men ja, jag pluggade när jag
kom hem igår, och jag gick upp tidigare imorse bara för att plugga. Ändå var inte matteprovet det bästa.
Och biologiprovet ska jag fortsätta med på fredag. Alltså, ibland verkar det som att alla lärare tror att
allt kretsar runt just deras ämne. Jag minns när jag gick i 8an, och en lärare sa; "Det här ska ni göra
på eget arbete på fredag!" Och så kom hon med tusenmiljarder papper. Vi sa att vi hade massa annat
att göra på den tiden, men nej, tydligen var just engelska så mycket viktigare. Och vissa lärare säger;
"Det här ska ni göra tills imorgon!" Och så är det 57 frågor. Tänk så har man tre prov att plugga till,
plus att man har någon aktivitet på eftermiddagen. Och lärarna har noll samarbete med varandra,
en vecka kan vara helt tom medan en vecka är full med åtta prov liksom. Blir less...

Iallafall, idag är min lediga dag, utan plugg, utan läxor, och utan aktivitet. Så jag ska vila. Kanske
ska göra mitt styrkeprogram, men vi får se. Ska iallafall se på senaste avsnittet av solsidan, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0