El listo del bloggo.

2011-02-11 @ 15:41:04
Känner mig på allmänt gott humör just nu! Dels för att vädret har blivit så himla fint, jag menar,
det var ju världens snöstorm imorse! Sitter här och pluggar musical. Men jag tänkte att jag också
kunde göra några sånahär tråkiga listor som alla andra! Så, enjoy, eller ja, läs iallafall...
Haha typiskt mig att gapskratta åt mig själv när jag gjorde fråga 6, 10 och 11...

1. Ta närmsta bok och slå upp sida 18, vad står det på rad 4?: "Din önskan är min lag".
2. Sträck ut din arm så långt du kan, vad rör du vid?: Träningsdagboken, hehe.
3. Vad var det senaste du såg på tv?: Fåret Shaun!
4. Vad skrattade du åt senast?: Linda och gristrynet i väggen :D
5. Har du sett något konstigt på sistone?: Hallå, jag har en spegel bredvid datorn...
6. Vad skulle dina barn heta?: Gördis och Anna-Lena, not. Matilda och Isak!
7. Vad är du rädd för?: Inte så mycket, typ disktrasor, not.
8. Brukar du svära mycket?: Tjej med vårdat språk ;)
9. Vad ska du göra ikväll?: Dansa, musical och kompisar!
10. Kan du stå på händer?: Jag kan ha händerna under mina fötter och gå, ja...
11. Spaghetti eller makaroner?: Inget, jag föredrar pasta.
12. Har du något smeknamn?: Jullebulle eller trollet -.-
13. Vad vill du ha just nu?: Långt hår, pengar :s
14. Har du någon favoritserie?: SOLSIDAN!
15. Har du planer inför sommaren?: You wanna know ;)
16. Vad tycker du om att göra?: Dansa, umgås med vänner, skratta, leva livet!
17. Har du något motto?: Inget speciellt, ta vara på livet på ditt eget sätt!
18. Önskar du att du vore någon annan person med ett annat liv?: Absolut inte!
29. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Olika personer, olika teorier. Man kan
inte bli förälskad i en person bara av att titta på den, det är som att bli kär i en bild.
Men visst kan man få det speciella pirret i magen, det tror jag. Men inte förälskelse.
20. Finns det spöken?: Det vet ingen säkert, det är ju vad man tror från person
till person. Personligen tror jag att det finns väsen som inte riktigt är människor.
Jag vet inte om jag vill kalla de spöken riktigt, men de vill oss inget illa. Jag tror
att det finns så kallade "änglar" som hjälper oss och skyddar oss från det onda.
Men lika som jag tror att det finns goda änglar så måste det finnas onda.
Men ingen kan säga om spöken existerar eller inte. Det vet ju ingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0