Summerfeelings!

2011-02-28 @ 15:58:27
Tjenaa! Nu har jag iallafall bytt kläder tills ikväll! En skjorta som ger värsta sommarkänslorna. Fatta hur mycket
jag längtar tills sommaren 2011. Det kommer bli den bästa tiden i mitt liv. Längtar. Köpte den tidigt förra
sommaren, och jag älskar den. Blommigt är fint det. Det finns inte så mycket att göra när man är hemma
själv, men snart ska jag fixa naglarna och käka massa frukt, för det är gott och nyttigt! Visste ni förresten
att ett rönnbär innehåller lika mycket vitaminer som tio apelsiner? Helt sjukt, gud vad jag ska käka rönnbär!
När jag var liten fick man alltid ett rönnbär fryst rönnbär innan frukost av farmor och farfar. Smart där!
Och så hatar jag att ladda upp bilder för att det tar femtioelva minuter innan en bild är klar. Makes me crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0