The last song.

2011-02-27 @ 19:30:19
Godkväll käre läsare! Martin skulle sova här inatt, men vi stötte på komplikationer så att säga. Vi ska träffas på
tisdag :) Linda och Daniel skulle också komma hit och kolla på film. Men som sagt blir det en annan dag!
Igår tittade jag, mamma och pappa på en film med Miley Cyrus (även känd som Hannah Montana) som heter
"the last song". Och den var faktiskt sjukt bra! Rekommenderar den verkligen. Miley är faktiskt en bra skådis.
Filmen är jättesorglig, och jag grät hur mycket som helst, vilket är väldigt ovanligt när det gäller filmer.
Ikväll ska vi titta på solsidan, och kanske "mean girls". Amanda är på sportlovsläger och kommer hem på
tisdag (wiho, frihet!) Nejdå, men ibland kan det vara skönt att vara ifrån varandra ett tag. Ha en bra
söndagskväll nu, och den här söndagen känns ändå speciell eftersom det inte är skola imorgon, puss ;)


Kommentarer
Postat av: JOHÄÄÄÄÄNNNA

Glömde du mig eller? :'( jag ska också va med imorrn!! :(

2011-02-27 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0