Tidernas bästa helg!

2011-02-20 @ 21:14:09
Nomnom alltså! I fredags hade jag som vanligt streetdance och musicalskola. Sedan hade jag finbesök av
vännerna, så kollade vi på paranormal activity 2. Mycket bättre än ettan må jag säga :o Och så käkade
vi vit kladdkaka, så himla gott! Tack mamma, du är bäst <3 Sen så vart det lördag, och den bestod
av en heldag med musicalgänget! 10:00-17:00 i lindberghallen, sedan hade vi tacokväll hos Axelssons!
Haha gud vad kul det var! Vi käkade tacos såklart! (Banan är asgott till tacos vet ni!) Sedan hade vi
PARTYPARTY, sjöng karaoke, klädde ut oss, dansade och var lite crazy. Versta festen! Sen var det
melodifestivalen! Såklart gick Erik "Sa-a-a-a-ade" vidare till finalen. Var det oväntat? Han hade ju
typ samma nummer som förra året, skillnaden var bara att då duschade han i vatten, och i år spräckte
han glas. Iallafall, Linnéa fick lov att rösta på honom bara för att få en bild på snyggerik :3
Sen gick vi ut och lekte i snön, barnsliga som vi är! Hade versta festen der ju. Å äftär dä så gick
vi in och spelade gitart och sjöng lite mysigt. Holy potatomoses vad kul kväll det var!

" FRUKTSALLAD! VILKEN BRÅKIG EFTERRÄTT!
FRUKTSALLAD! TITTA DÄR STÅR EN ANANAS BAKOM DIG!"

 

Kommentarer
Postat av: andrea

HAHAHA,vad fiiiint !

2011-02-20 @ 23:15:58     URL: http://andreaawelin.blogspot.com
Postat av: Olivia

Men holy potatomoses va snygg ja va!! HAHAHA :D

2011-02-22 @ 07:42:34
Postat av: Olivia

Men holy potatomoses va snygg jag va!! HAHAHA :D

2011-02-22 @ 07:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0