Står du här och hänger?

2011-02-11 @ 14:03:14

Tja, idag är det fredag och jag ville bara tala om att jag kände mig lite som katten på bilden idag.
Jag är säker på att jag inte var ensam om det. Men för någon timme sen så vände humöret :)
Klassen försöker enas om vilket tryck vi ska ha på våra skoltröjor. Jag älskar grisen med vägguttaget,
men jag vet inte hur många som håller med mig om det, haha. Fick skjuts av Johännapänna hem, så
jag kom hem 13:15, och det är typ 1 ½ timme tidigare än vanligt! Inget negativt med det, nejnej.
Nu ser jag bara fram emot helgen och var den har att erbjuda! Vi har en till intensivhelg framför oss
vad det gäller musicalskolan, and that's grejt! Det är ett ganska härligt schema, don't you think?

FREDAG:
17:00-18:00 STREETDANCE
18:00-21:00 MUSICALSKOLA
22:00-... FILMKVÄLL HOS UDD

LÖRDAG:
10:00-17:00 MUSICALSKOLA
17:00-... LÄXOR OCH CHILLKVÄLL

SÖNDAG:
10:00-15:00 MUSICALSKOLA
18:00-... RESTURANG MED FAMILJEN


PICTURE MADE BY ME! Fast den andra riktiga bilden var roligare...
Och för er som inte fattar, uttaget ser ut som ett gristryne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0