Jag skönt men sj gillade inte.

2011-02-23 @ 20:14:22
Tjoebre! Hr varit på kupolen idag igen, med Martin, Daniel och Linda :) Några av många underbara människor!
Har snackat mycket om sommaren och shit vad jag längtar! Kommer bli den bästa sommaren någonsin <3
Just nu sitter jag vid fejjan. Har fullt upp med att skriva "hej du är..." i allas logg. Jag har så reeewligt!
Mamma och pappa har köpt ett dansspel till wii, haha det är jättekul, men sjukt fula danssteg x)
Förresten, jag gjorde min första riktika ansiktsvåldtäkt (facerape) idag. Linnea var den som blev utsatt.
Fast den blev inte så bra. "Jag skönt men sj gillade inte." Jag gillar verkligen inte touchmobiler.
Idag har jag väldigt många bilder. Men en bild säger mer än tusen ord, så är det väl?

Kommentarer
Postat av: wisan

JULIA DU ÄR SÅ FIN!



TYST

2011-02-24 @ 18:19:10     URL: http://wwisansaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0