Valentines day...?

2011-02-14 @ 19:49:23
Kollade ni på melodifestivalen i lördags eller? Det gjorde iallafall jag, och jag kan lätt säga att "oh my god"
med the moniker var bäst hittills! En blandning av Tomas DiLeva och Beatles, såå skön! Springer runt
där på rullbandet och sjunger så man blir glad :) En till bra låt är "dancing on my own från och med du"
med Oskar Linnros och Robyn, superbra kombination om du frågar mig! Jag ska lägga upp den här i slutet.
Idag hade vi matteprov vilket gick bättre än väntat. Fast imorgon har vi b-delen, och prov i nervsystemet.
Hoppas på det bästa. Vi har iallafall gjort klart runaway baby på dansen idag, det gick super! Det kommer
bli så himla bra. Och det är ju alla hjärtans dag idag, inget speciellt med det. Inte för mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0