Vart kom den känslan ifrån?

2011-02-08 @ 16:59:13
Är du här!? Iallafall, jag satt inte alls vid datorn, tyckte inte att jag hade tid :) Men gårdagen var
som vanligt, hände inget som stack ut sådär. Idag hade vi vårat första nationella prov! I svenska,
och jag hade faktiskt sett fram emot det. Vart kom den känslan ifrån? Iallafall tyckte jag att det var
kul, och ser redan fram emot 180-minuters svenska-uppsatsen på torsdag! Hm, jättekul :)
Mormor är barnvakt här igen. Hon är uppe och spelar wii med Albin, jag ska väl se hur det går sen!

Jag både hörde läste något hemskt idag. En sexårig flicka klämdes ihjäl i en sjukhussäng i sälen.
Usch vad hemskt! På tal om ingenting liksom. Jag har bestämt mig för att följa Lindas råd. Att ha
på mig mössa så ofta jag kan. För då svettas håret mycket, och då växer det som ogräs :D
Jag som vill ha långt hår! Haha, jag sitter och käkar mörk choklad med hallon. Ska snart göra
matte, vi har ju snart matteprov också. Matteläxan var det ju också. Ska försöka mig på det där...

Igår blev jag kallad Sebastian/Viola i skolan. Jag såg ut som tjejen i "she's the man". Eller som en
tjej i "one tree hill". Och idag blev jag kallad för kontorskvinna. Haha, mina vänner har mycket
att komma med. Jag är iallafall inget troll längre ;) Eller ja, vissa kallar ju mig det fortfarande...
Jag vet inte om det bara är jag, men ser inte Daniel ut som Erik Grönwall, idolvinnaren 2009!?



Daniel härmar mig. "Nu är jag Julia och hennes mobilkamera! Stå still, stå still,
rör er inte...det är snart klart! Klick! Å det blev suddigt, jag tar en till!"
Inte okej, bara för att jag har världens segaste mobilkamera :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0