Tonight's gonna be a good night!

2011-02-05 @ 11:28:59
Nämen tjenare tjenare! Vaknade med tuppen idag, det vill säga exakt 08:00 av någon konstig anledning.
Kanske är jag van vid att gå upp tidigt. Har inte haft en sovmorgon på flera flera veckor siddu. Men jag
kunde iallafall inte somna om, så jag duschade, gjorde frukost och allt vad som tillhör morgonen. Idag
blev det ändrade planer, jag kan inte följa med på skoterresan eftersom jag helt enkelt måste köpa nya
skor, och det är snabbt. Dom är alltså helt sönder nu. Så jag åker in till kupolen och ska försöka finna
mig något där. Olivia fyller år snart också så vi får se om jag hittar något som skulle tänka sig passa henne!

Tonight's gonna be a good night! Pappa springer upp och ner med tv:n och trixar. Den är lite sönder.
Den måste vara klar till ikväll. Jag får finbesök av Martin, Jessica, Johanna, Linda och Daniel! De bästa
man kan tänka sig för tillfället. Vi ska göra tacos, och sen äta upp den! Sen ska vi kolla på första delen
av melodifestivalen, hehe! Sen så ska vi nog kolla på film, och SEN...ska vi ut i snön, och sedan basta
i bastun! Får hoppas att bastun fungerar eftersom vi i alla år har använt den som handduksförråd. Den
är alltså aldrig använd! Sen får vi se vad kvällen mer kan bjuda på, vi kanske ska trixa lite med datorn
för att göra en grej åt Daniel ;) Hehe, so exiting! Nu lär jag och pappa kila iväg till affären för att köpa
alla grejer till tacosen och sånt! Vi hörs när jag kommer tillbaka. Hoppas ni får det lika kul som jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0