Why!?

2011-02-14 @ 19:34:33
Gah, vad länge sen det var jag satt vid datorn, nytt rekord tror jag (Y) iallafall har helgen varit riktigt nice.
Fredag: Streetdance, musicalskola, och sedan film hos Udd. Linda hade bakat världens godaste kladdkaka!
Vi kollade på "den andra sidan" eller vad den hette, skräckfilm om ett barnhem. Den elektriska flickan...
Lördag: Heldag med musicalgänget! Shit vad det gillas. Haha den dagen var rätt galen. "WHYYYYY!?"
Linda...Linda? Mufasa...Simba? Anders...GUNVOR!? Haha gud. Pinsamt när man inte kan hålla sig för skratt.
Söndag: Musicalskolan ett långt tag, och sedan middag med min familj på la cantina. MUMS!
Som sagt, helgen har varit nice, och jag har lite bilder och videos att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0