Wonderful people...

2011-02-03 @ 16:22:30
Tjosanhejsan! Gårdagen var helt okej allstå. Började inte så bra, men Martin och Linnéa tog med mig
ut på ett litet äventyr som genast fick mig på bättre humör! Jag och company åkte även till kupolen,
fast jag hann knappt kolla på något x) När jag kom hem så färgade mamma håret på mig, chokladbrunt!
Passar bra till en sån chokladälskare. Fast det blev inte sån stor skillnad, bara att utväxten vart lite
brunare, och håret fick mer glans! Pappa fick limma ihop mina skor eftersom det är så många som har
klivit på mina hälar, så halva sulorna är borta! Måste köpa nya dojjor! Dagen har varit rätt chill alltså,
vi har ännu fler planer till sommaren, so exiting, heheh! Sen måste jag plugga glosor, och matte!
Sedan måste jag öva på repliker, koreografi och sång till musicalskolan, har ju en veckas ledigt :/
Jag älskar mina vänner precis som dom är, och ni får alla dagarna att bli till något speciellt,
can't even use words to tell you how much I love you. Ni får mig alltid att skratta <3

HAHAHAHAHAHA bilden på Daniel gjorde min dag, shiiet!

Kommentarer
Postat av: Linda

OGILLAR BILDERNA på mig :(

2011-02-03 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0