Allt är som det ska.

2011-01-09 @ 13:13:26
Har ny design nu, ska nog ha den ett tag, inte hålla på att byta massa :) Hope you like it! Vädret spelar ett
spratt, det är ju jättekonstigt. Halva himlen är gråsvart, och andra halvan är ljusblå. På den gråa sidan snöar
det, och på den blåa sidan regnar det. Solen skiner på en sida. Helt knas :o Jag blev förvånad, pappa har
lyckats med att ladda ner filmer. Han fick hjälp av en kompis, men ändå. Jag har försökt med det ganska
länge men jag har aldrig lyckats. Imorgon börjar skolan igen, vilket känns ganska bra. Men jag är rädd att
jag ska försova mig. Jag hade klockan på halv sju idag, bara för att jag skulle vänja mig tills imorgon, men
pappa kom in och väckte mig halv tio. Antingen så hade jag inte hört väckarklockan, eller så hade jag stängt
av dom i sömnen. Jag har fem alarm på min mobil, för att vara säker att jag inte försover mig. Jag har inte
försovit mig till skolan på jättelänge, men det är stor risk att jag gör det imorgon alltså. Måste be pappa
väcka mig imorgon. Vi har haft jullov i 3 veckor, och det känns som om det har gått jättelångsamt. Jag måste
verkligen lära mig att ta vara på dagarna jag får. Resten av familjen är i falun och hälsar på farfar på sjukhuset. Han ramlade i trappan och slet av muskler i benet, aaouch. Nu tänkte jag måla naglarna, jag ska skippa franska
manikyren ett tag nu. Vi får se vad naggelacksskåpet har att bjuda på idag! Ni får ha det så bra tills vidare :)


Nicki Minaj - Super bass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så sjukt fina ögon så det är helt otroligt :o

2011-01-09 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0