Årsresummé 2010.

2011-01-04 @ 19:58:44
Haha, fick faktiskt gå in på google och kolla hur "årsresummé" stavades.
Tror jag svarade rätt, svårt ord faktiskt! Ja juste, jag tänkte göra en liten
sån. Jag ska försöka mig på detta, tror det ska gå bra. Hope you like it!


Haha, vart ska jag börja? Upptäckte bloggen, började kolla på videos
och sen var jag fast. Började lyssna på snackisvideos på lektionerna
tillsammans med en kompis, och vardagen blev så mycket roligare.
Fick alltid mig på bra humör, du gör ju exakt sånt som just jag tycker
är kul! Khadidje, och svennemorsan Bettan är sjukt roliga!
Måste säga att Ana Gina Dirawi är årets upptäckt! www.anaginas.com


Jättebra vardagsblogg, som dessutom är sveriges största sminkblogg.
Kul att läsa, och sjukt duktig på att sminka såklart!
http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/


Haha gud så kul jag och min familj har haft åt denna serie! Längtar
verkligen till på söndag då den börjar igen, så håll utkik!


Anmälde oss fast vi inte hade någon aning om vad miljötinget var för något.
Vi var sju stycken som åkte härfrån Gagnef. Vi hade sjukt kul om jag får
säga det själv! Man fick lära sig så himla mycket under de tre dagarna.
Vi gjorde workshops, hade tävlingar, gick på galamiddag, disco och
hade bara allmänt kul! Skitglad att vi anmälde oss, det ska vi göra om!


Den vackraste platsen i sverige, ingen tvekan om det! Skåne är helt
underbart, det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva! Man får en
känsla av att det inte ens ligger i lilla sverige. Vi åkte dit med bil, och
stannade där i en vecka tror jag. Vi hade en stuga i ystad, och han
titta på många platser! Bland annat ales stenar. Jag kan inte skriva med
ord, så åk dit själv! Jag ska flytta dit när jag blir äldre, helt klart :)


Lyssnade sjukt mycket på Eminem, och gör det fortfarande! Inte bara årets
artist, utan han är artisten genom tiderna! Nicki Minaj förtjänar en stark
andraplats, men ingen slår mannen. Eminem is the man.



Okej, ingen stor grej alls, men jag föll för denna, bästa sminkprodukten!



Dehär små pojkarna däremot, dehär är grejer! Lyssnade de på dom hela
sommaren, och det fanns en period där det enda som gällde var detta band!
Älskar alla deras låtar, ja det är sjukt. Världens bästa band så att säga.

Kommentarer
Postat av: Johännapänna

VI MÅSTE PÅ MT NÄSTA ÅR OCKSÅ!!! :DDDDDD

2011-01-05 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0