Back on track.

2011-01-08 @ 16:58:11
Hemma! Haha ja, det gick sådär i slalombacken. Albin var faktiskt superduktig! Han var inte rädd.
utan han körde på! Såklart hade pappa en sånhär rep till en sele som Albin hade, så pappa höll i
Albins rep hela tiden. Han tyckte det var kul, Albin alltså. Själv åkte man puckelpisten hela dagen!
Eller inte, typ barnbacken, haha. I nybro finns det en barnbacke med knapplift, två "stora" backar,
och en skogsväg. Jag åkte bara barnbacken (med Albin) och en av de stora backarna, för den andra
är aaasbrant. Jag är verkligen dålig på slalom, jag skojar inte. Det är superpinsamt när jag ska åka
i "stora" backen, och man känner bara hur alla tittar. Jag åker där, jag kör "snöplogen", när man
plogar med skidorna för att det inte ska gå för fort. Så ser man skidskolan susar förbi en, och dom
är liksom 5-6 år. Man känner sig lite dålig då. Plus att mina skidglasögon immade igen mitt i backen,
så jag såg ingenting. Så var det isigt också. Annars hade jag åkt som ett proffs ;) Eller inte, ni skulle
se mig alltså. Jag kommer aldrig framåt, utan jag svänger från ena kanten till den andra. Anyway,
ikväll ska vi äta kött, klyftpotatis och sås, så ska vi kolla på polisskolan 2. Rekommendation!
Så fick jag köpa nya skidglasögon på team sportia, behövdes verkligen. De andra var...för små.
Yes, jag sitter och lyssnar på Nicki Minaj och hennes album pink friday, mums! Bye bye äppelpaj!


Jag vet att ni älskar mina rosa underställsbyxor. Sooo hot!

Mina vackra, underbara, ROLIGA föräldrar. Haha typiskt pappa att se ut sådär.
Men men, sådana föräldrar, sådant barn, eller hur? Bra att kunna bjuda på sig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0