Balklänningsprovning!

2011-01-18 @ 17:59:45
Tjeijnare! Drog iväg till storsta'n med Linnéan och Jessican efter skolan. Jag och Linnéa provade
balklänningar, man blir ju jättesugen på att gå på balen nu när man provar och planerar :D Linnéas
klänning är iallafall jättefin, och jag ska förmodligen köpa den som jag provade idag! Jag och mamma ska
dit imorgon också. Men ingen får veta hur den ser ut, förutom Jessica och Linnéa då. It's a secret!
Jag och Jessica gick till centrum när vi skulle ta bussen hem. Vi insåg att det var tio minuter kvar så vi gick
till resecentrum och väntade där fem minuter. Jessica kom på att vi inte skulle se bussen när den kom
eftersom vi satt en bit bort. Jag gick och tittade, såg bussen åka iväg. Vi SPRANG ända tillbaks till centrum
för att försöka hinna med bussen där. Så fick vi vänta där i tre minuter. Mmh, lite motion skadar inte x)
Mmyes, jag ska snart göra matteläxan. Och kanske göra några extra tal när jag ändå håller på...

Avslutar med en så himla snygg bild från julvakan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0