Chip, chipong...

2011-01-13 @ 19:08:56
Yoo man, efter skolan gick jag direkt till lindberghallen för att ha lite mysig musikalskola. Gick igenom lite
kulisser, sedan koreografi och platser, askul :) Måste berätta lite om hur det gick för oss i granberget också.
Jag, Lydia, Linda, Daniel och Martin åkte dit. Stackars folk som fick hjälpa mig på snowboarden, för det var
INTE lätt ska jag säga er. Mycket svårare än vad jag trodde. Plus att liften i barnbacken är cepe. Men jag
övade, gav inte upp hoppet, och det gick bättre och bättre. Sen så ramlade jag och stukade handen också.
Det gjorde  S Å H Ä R  ont. Som tur var hade Daniel och Linda med sig bandage (dom hade planerat att jag
skulle göra illa mig), så jag fick det som stöd, och det blev bättre. Jag och Martin vågade oss upp i stoora
backen! Vi åkte liften upp en liten bit, sen körde vi på den sista tiden! Och jag måste säga att vi är stolta
över varandra. Gjorde stora framsteg ;) Jag ska testa det flera gånger! Men jag sitter här med en hand som
jag knappt kan röra utan att det gör ont. Ringde till moster doktor, och hon sa att jag ska kolla med skolsystern,
så jag gör det imorgon :) Imorgon, fredag, ska jag umgås med Daniel, Linda, Jessica, Martin och Johanna, askul!
Vi har ett projekt på gång kan man säga! Så hät långt så ser det ut att gå bra. Det blir nog superbra.
Ni får resultatet sen ;) Well well cykelställ, vi hörs på lördag om inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0