Denna snöstorm...

2011-01-06 @ 20:35:14
Har precis ätit mammas goda thai-inspirerade kycklingwook med spagetti och wookade grönsaker,
även fast jag inte var ett dugg sugen på mat. Jag längtar faktiskt sjukt mycket till på måndag då
jag kan börja käka nyttigt igen! Varför just på måndag? Jo, för att det känns "jämt", man kan ju
inte börja på en torsdag liksom. Hårdträning blir de ;) Hoppas ni har det bra! Och att snöstormen
försvinner. Men det kommer den förmodligen att göra, det ska nog bli bättre imorgon, så kommer
vädret tillbaka på lördag. Lovely...! Ska nästan bli härligt att börja skolan också, tro det eller ej. Så
man får göra något vettigt. Hoppas vi får en fet uppsats i svenska, det skulle jag behöva. Dags att
skjuta upp betygen till toppen nudå! Ska göra mitt bästa! Och så kör ju dansen igång på måndags,
musikalskolan på torsdag och streeten på fredag! Det blir kul! Speciellt musikalskolan, det är så
spännande! Vad glad jag blev när jag läste denna kommentar. Kul att folk uppskattar det man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0