Do do dododododo...

2011-01-24 @ 19:45:07
Tjenatjena, tönten här igen. Idag hade vi spanskavikarie, som inte kunde någon spanska alls.
Det gjorde att vi fick sluta runt tvåtiden! Skönt, då kunde pappa skjutsa hem mig innan dansen. Vi har
gjort klart Axel F, den är ju ganska kort men ändå lite rolig. Längtar lite till vi får köra runaway baby,
tror att den blir bra! Jag har beslutat för att gå och lägga mig innan halv nio ikväll, för att kunna bli
någorlunda pigg tills imorgon. Jag var som en zombie idag kände jag. Lite småsur, och trööööött...
Imorgon är det min lediga dag så den ska jag ägna åt läxor och sånt, kul va? Lördagen ska jag
spendera med vännerna (efter konfan), längtar redan dit eftersom jag inte hinner spendera så mycket
tid tillsammans med dom, på fritiden då alltså. Vi Ska göra fruktsallad (med "trä-mango") och kolla film
eller nåt :) Har snackat om spöken, så vet inte om jag vågar sova ;) Tror ni på spöken och sånt? Lateeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0