En till heldag!

2011-01-30 @ 10:11:39
Ssshhooobree! Igårkväll var jag hos Johanna med Daniel, Linda, Nicklas, Jessica och Martin.
Vi kollade på "raise your voice" och "i rymden finns inga känslor". Två helt okej filmer :) Idag ska
jag iväg på ännu en heldag med musicalskolan! Vi har genomdrag, det vill säga att vi drar igenom
hela musicalen. Ska bli spännande! Börjar 10:45, och slutar 17:00. Efter det ska jag på spökkväll!
Haha det ska bli jättekul, känner mig peppad :D Det känns nästan som om våren börjar komma.
Även fast jag vet att den inte gör det. För här försvinner snön, sen kommer det bara ännu mer snö.
Iallafall så har det varit jättefint väder ute ganska många dagar nu, wonderful! Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0