Hä e bare å öve å öve!

2011-01-16 @ 12:32:53
Har ägnat stor del av helgen åt musicalskolan, och hä e riktigt rolä. Förresten så stavas musicalskolan
med C, och inte med K. Då kan folk blanda ihop musicalskolan och musikakolan. Igårkväll käkade vi
tacopaj och kollade på she's the man, ett tips från Uddsen. Och den var faktiskt rikrigt rolig :)
Det regnar ute nu också. Då blir det slaskigt, blött och äckligt. Annars har jag inte så mycket emot
vinter när det är soligt och lagomt kallt. Och en sak som stör mig lite ibland, är när sporten tar över
alla andra tvprogram. Jag har inget emot sport, men alltså jag kom ihåg förut när det var VM eller
något liknande. Alla andra program vart försvunna, till och med bolibompa. Kul för de som är
sportintresserade, men stackars barn som inte är det liksom. Nu tänkte jag fortsätta öva lite, sen
ska jag läsa några kapitel i min engelskabok, den handlar om en hemlös person, helt okej faktiskt.
OCH GLÖM INTE, IKVÄLL BÖRJAR SOLSIDAN, OH HAPPY DAY, SOM JAG HAR LÄNGTAT!

Manuset i min finna nalle puh-pärm! Do you wanna read?...

Har även fått tjing på det här med att fixa naglarna, french manicure...

Kommentarer
Postat av: Linda

Duu har ju jätte perfekta naglar :D:

2011-01-16 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0