Hette hon Puckel-Maja!?

2011-01-31 @ 19:43:36
Shoshoshobree! Hann inte skriva igår eftersom jag var dödstrött när jag kom hem igår! Okej, jag kom
hem från musicalskolan typ halv sju. Martin hade sagt att vi skulle på spökkväll typ klockan nio så jag
var beredd på det. Direkt när jag klev in i huset så plingade det på dörren, och där stod lilla Johanna.
Jag, Linda, Johanna, Daniel, Jessica och Martin åkte till borlänge med Martins mamma. Vi fick låna en
CD av Martins kompis. Den hette "det spökar i borlänge", och man skulle lyssna på den när man är
på de platserna som de pratar om på CD:n. Det första stället var vid domnarvet, och de snackade om
"Tunnel-Maria" som levde på 1800-talet på det stället. Man kom in i värsta spännande stämningen...
tills Daniel skrek : "VA HETTE HON PCUKEL-MAJA!? Nästa ställe var ett gammalt hus där de bodde
psyksjuka, och sånt. Där fanns svarta och vita damen. DET var det värsta på resan. Det var läskigt,
och man fick gå ut ur bilen, och titta in i huset. Daniel och dom påstod att alla fönster på övervåningen
släcktes, och sen tändes igen. Tredje stället var vid en gammal skola där det bott en gammal gubbe.
Och sista platsen var vid en kyrkogård. Jag ändrar mig, det läskigaste på resan var när vi var mitt i
skogen, i ingenstans, och Martins mamma skriker: "AAAAAH, DET STÅR NÅGON DÄR OCH TITTAR!"
Då vart det minsann fart på oss..."AAAH, STÄNG DÖRRARNA, KÖR KÖR KÖÖÖÖÖR, HJÄÄÄÄLP!"
Haha, fast såklart så skämtade dom bara -.- inte okej. Iallafall var det mysigt, och vi ska göra om det!

Dagen idag har rullat på med mycket skratt och sånt! Hahah gud, dagens garv tillbringade jag med
den blåsta bimbon Linnéa. Som trodde att man skulle sjunga PHONE CALL!" istället för "ROLL CALL!"
Okej, det låter inte så kul, men det är musicalhumor! Det är något speciellt. Vi körde igång med
Runaway baby på dansen idag! SKÖÖNASTE! Det blir awesome! Avslutar med dagens skämt:
"Det är inte farten som dödar, det är smällen." Och på engelska: "It's not the fart who kills, it's
the smell." HAHAHAHAHA DAGENS ASSÅ! Nu ska jag sova, pösselipöss <3

Linnéa slet med sina muffins till Elin som fyllde år, så var Elin sjuk :c

Kommentarer
Postat av: Linnea

HALLÅ. JAG ÄR INTE BIMBO! CHHHUUULIIIIAAAA! D:

2011-01-31 @ 21:23:49     URL: http://linneaikvadrat.blogspot.com
Postat av: Elin - Foto&Mode

jag tycker faktiskt synd om linnea, stackars henne som bakade i fleeeeera timmar, och så är jag så dum och blir sjuk! :o

2011-01-31 @ 21:25:43     URL: http://firstmonth.blogg.se/
Postat av: Martini :)

Hahahaah, Asså spökrundan måste deffinitivt göras om :D ^^ och skämtet var ju också SKITroligt :P

2011-01-31 @ 21:44:46
Postat av: Julia Linnros

Om det är någon som är bimbo så är det DU LINNÉA :D

Elin det är väl inte ditt fel, och jag åt upp muffinsarna ;)

Martin, det är klart att vi ska göra om det!

2011-02-03 @ 16:25:01     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0