It's sooo hot!

2011-01-23 @ 16:48:36
'Ello everybody! Vi körde mest koreografi idag, och herre min skapare vad varmt det blev!
Helt sjukt svettigt, haha. Rowligt! Förövrigt kommer jag inte kunna sova ikväll. Fick höra för många
spökhistorier där vid lunchen :/ Anyway, nästa musicalrep är på torsdag och jag längtar redan!
Veckans höjdpunkter! Vi ligger iallafall väldigt bra till tidmässigt vad jag förstod. Jag måste ta och öva
på engelskaglosorna vi har tills imorgon. Måste hinna med skolan också. Sen the Ana Gina show.
OCH VETNI VAD JAG HITTADE!? En av mina gamla abbamössor! HAHAHAH. Jag minns verkligen
när jag och min kusin Olivia sprang runt i domdär vart vi än gick och kände oss så sjukt balla!
Jag hade den hela tiden i skolan, och jag kände mig så sjukt cool! Jag sprang runt som en köttbulle
i pottfrilla, och så dendär fula mössan. Ser ut som ett nät med massa paljetter på typ! Jag försökte
sätta på mig den, men den var superliten! Tror inte ens Albin kan ha den. Men ändå, hahaha!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag hittade den ;)

2011-01-23 @ 17:59:30
Postat av: Isak

Vi har inga glosor tills imorrn? :s

2011-01-23 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0