Musik-inlägget del 1.

2011-01-03 @ 14:53:00
Hej sötnosar! Svängde in vid kupolen för någon dag sen. Vi var även in på
barnens hus för att Albin skulle köpa en bil. Mittemot barnens hur ligger Noi's thai
butik med nordiska delikatesser. Det blev fel där va? Någon som vet vart thailand
ligger? Inte i norden. Hade tänkt att ladda upp bilder från året som gått, men som sagt
så har jag letat efter min gamla mobil ÖVERALLT, så det blir tyvärr inte så många
bilder! Jag har inget speciellt nyårlöfte till nästa år, men jag ska bli snällare,
trevligare och gladare! Det är väl ett bra nyårslöfte? Det duger för iår!
Lyssnar just nu på Jamie Foxx. Har inte hört så mycket från han förut,
men han är ju fantastisk! Jag har väldigt väldigt blandad musiksmak, eller man
kan nog säga att jag knappt har någon speciell smak när det gäller musik. Jag gillar
så mycket! Jag tänkte lägga upp låtar som jag har lyssnat på genom året,
(tänk då på att det kan vara låtar som man lyssnade på ett helt år bakåt)
så jag hoppas att ni kan ta er  lite tid för att lyssna på dom. Hoppas ni gillar dom,
och som sagt, det är väldigt blandad musik ;) Det blir väldigt kortfattat också
eftersom jag inte kan ladda upp alla...men vi börjar med låtar med ÅRETS BAND!

30 seconds to mars - The kill.


30 seconds to mars - This is war.


30 seconds to mars - Closer to the edge.


3 doors down - Be like that.


50 cent ft. Ne-Yo - Baby by me.


Adam Lambert - If I had you.


Adept - At least give my dreams back.


Adept - Grow up Peter Pan.


Avril Lavigne - Alice.


Beyonce ft. Jay-Z - Crazy in love.


Beyonce - Irreplaceable.


Bow Wow ft. Chris Brown - Aint thinkin' about you.


Bring me the horizon - It never ends.


Bring me the horizon - Don't go.


Britney Spears - Mmm papi.


Broder Daniel - No time for us acoustic.


Broder Daniel - When we were winning acoustic.


Bullet for my valentine - Forever and always acoutsic.


Bullet for my valentine - Road to nowhere.


Bullet for my valentine - Tears don't fall.


Cheryl Cole - Parachute.


Chiddy Bang - The opposite of adults.


Chris Brown - Crawl.


Chris Brown - So cold.


Ciara - Gimme that.


Ciara - Heavy rotation.


Coldplay - The scientist.


Coldplay - Clocks.


Coldplay - Fix you.


Counting Crows - Accidentally in love.


Craig David - Insomnia.


Dan Black ft. Kid Cudi - Symphonies.


Daniel Adams-Ray - Gryningspyromanen.


Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan.

Kommentarer
Postat av: syvertsen :D

Broder daniel, Bring me the horizon, adept <3

2011-01-04 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0