Klänningen beställd!

2011-01-19 @ 21:06:44
YO WAZZUP!? Ahmen durå, jag har precis beställt min balklänning! Ni får inte se den, nobody kan
veta what it looks like ;) Men jag gillar den! Tycker iallafall det ska bli kul med bal :) Vi hade ingen
SO för Stefan skulle iväg på en grej. Vi kom på att vi kunde flytta NOlektionen så vi kan ha den innan
idrotten, och sen sluta efter det, så vi fick det. Då tog jag buss'n till borlänge, var hemma hos moster
med kusiner och syskon, sen åkte jagoch mamma iväg och tittade på balklänningar. Jag tog inte den
jag tänkte köpa, det blev en finare ;) Imorgon går jag nog till mormor och morfar efter skolan, gör mina
läxor där, och går sen på musikalskola! Gu vad jag har längtat, även fast det bara var en vecka senast.
Någon grej från en fotostudio ringde för ett tag sen och sa att jag fick vara "modell för en dag". Min
morbror hade tipsat om mig så jag får göra'rt gratis! Så jag och mamma ska göra det, haha x) Mm men
a, jag lä väl gå och sova snart jag också, jag örk int nå, men ja måste. Korv hejdåöö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0