Köttbulle.

2011-01-20 @ 18:36:18

Farmor hämtade mig efter skolan, så jag fick åka hem till dom. Jag gjorde mina läxor (skötsam
som jag är) och fick, såklart lite fika. Dom är så söta, varje gång man kommer dit så blir dom
överlyckliga och vill bjuda på en massa goda saker! Sedan skjutsade farmor mig till musicalskolan
som denna gång bestod av lite koreografi, men mest sång. Vi har precis kört igång med en av de fyra
intensivveckorna vi har. Måste öva på engelskaglosorna jag har imorgon...anyway. Imorgon är det
kramdagen, want you to know that. Och 20:00 är det Ana Gina show på www.svt.se/anagina
Den rödhåriga typen, Linnéa, har förklarat KRIG. Men jag är ingen att leka med ;) PISK MI LINNÉA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0