Kvällen hos Martin Bieber.

2011-01-15 @ 14:06:25

Vi bestämde låtar på streeten igår. Det blev domhär låtarna. Inte helt vad jag ville, menmen det får nog duga!

Madcon - Beggin'.


Sean Paul - Press it up.


Först måsta jag säga att min hand är bra igen, det känns absolut ingenting längre :D
Efter streeten åkte jag, Daniel, Linda, Jessica och Niklas hem till Martin i hans nya hus! Supermysigt var det!
Vi hade fotokrig, lekte massa lekar, köpta godis, spelade wii, skrattade, snackade och hade bara allmänt roligt!
Kändes kul att få göra något med vännerna :) Det var iallafall en awesome kväll enligt mig! Idag blir nog en
slapp dag tror jag, iallafall ska jag hålla hus här hemma, så får vi se vad jag hittar på! Jag tog inte så många
bilder från kvällen hos Martin eftersom min mobil inte tar så bra bilder, och så tar det 10 sekunder att ta en bild,
då måste alla stå stilla också. Men de andra hade proffsiga systemkameror som dom fotade med, fuskigt! Vi
körde våran favoritlek såklart, chip! Nu ska jag förklara för er som inte förstår. Leken går ut på att man inte
får visa tänderna. Daniel börjar med att säga chip, sen går turen över till Martin då han säger chip. Sen säger
jag chip, och sen är det Johannas tur. Istället för att säga chip så kan man säga chipong, då byter man håll,
så är det min tur igen. Och så håller det på tills man visar tänderna, då åker man ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0